Kako vizualno predstaviti mobilnu kućicu

Mobilna kućica

U svijetu turističkog smještaja, internet je postao nezamjenjiv kako za posjetitelje, tako i za domaćine.

S nekoliko klikova moguće je istražiti široku lepezu smještaja, a domaćini su u prilici predstaviti svoje mobilne kućice globalnoj publici. Kao vlasnik ili upravitelj jedne ili  više njih, svjesni ste potrebe za stvaranjem zadivljujućeg prvog dojma kojim želite privući goste.

Prvi dojam je najvažniji!

Što vaši gosti žele vidjeti?

Blizina mora

Pogled koji obara

Uključite ljude u vaše slike

Izbjegnite uobičajene zamke pri snimanju interijera

Savjeti pri snimanju skučenog prostora

Vaša priča skrivena je u detaljima

Ispričajte priču pažljivo odabranim slikama

Vizualni prikaz moćan je način koji može navesti posjetitelje platformi da odaberu vašu mobilnu kućicu umjesto drugih opcija. Slike imaju moć izazvati emocije, potaknuti želju za putovanjem i stvoriti potrebu da se uživo doživi jedinstveni šarm vaše mobilne kuće.

U ovom ćemo članku promotriti  nijanse vizualnog predstavljanja vaše mobilne kućice na online putničkim portalima sa ciljem povećanja njezine privlačnosti i osvajanja pravih gostiju.


Prvi dojam je najvažniji!

Privucite pažnju atraktivnim fotografijama.

U moru ponuđenih smještajnih jedinica različitih kategorija na neki način se treba istaknuti. Gost će otprilike znati lokaciju gdje želi provesti odmor. Na to ne možete utjecati.

Ono što možete – zapravo, ono što trebate je snimiti upečatljivu naslovnu sliku. Onu koja će na prvu zaokupiti pažnju posjetitelja. Cilj vam je izazvati reakciju kojom će zastati baš na vašem oglasu i pomisliti „hmm, ovo je baš lijepo. Ovdje bi bilo lijepo provesti odmor“.

Lakše reći, nego učiniti? I nije baš tako.

NAslovna slika - vizualno primamljiv mamac
Charta Mobile Homes – mobilna kućica za svaki kamp

Krenite od toga što čini vašu mobilnu kućicu posebnom. Koji je njen glavni adut? Da li je to lokacija, hlad borove šume ili pogled sa terase koji ostavlja bez riječi?


Stavite se u položaj vaših gostiju. Ako ste već primali rezervacije, sigurno ste u komunikaciji sa njima doznali što ih se najviše dojmilo. Iskoristite to da poboljšate vizualnu prezentaciju.

Predstavljate li svoju kućicu prvi puta, razmislite što bi vas vizualno potaknulo da odaberete određeni smještaj. Kakve su vas se kućica dojmile? Pogledajte malo po platformama za oglašavanje i društvenim mrežama – pronađite ideju.

Ako vam se svidio gore prikazani model Charta Mobile Homes kućice, javite nam se da pronađemo mobilnu kućicu po vašim kriterijima.

Sad kada znate što snimiti za vašu naslovnu sliku, pozabavimo se sa „kada“ i „kako“.

Sigurno ste primijetili slike mobilnih kućica, ali i drugih smještajnih jedinica snimljene posebnim osvjetljenjem, okupane suncem. Slike koje odišu toplinom.

Čaroban termin je „zlatni sat“ – vrijeme dana kada boja neba prelazi iz crvenih i narančastih tonova u žute. Slike snimljene unutar sat vremena nakon svitanja i sat vremena prije zalaska sunca obasjati će vaše kućice zlatnim tonovima i stvoriti toplu, ugodnu atmosferu.

Čisto vizualno nadahnuće.

Zlatni sat fotografija
Snimanje za vrijeme zlatnog sata – vizualna fantazija

Pred večer, na početku „zlatnog sata“ primijetit ćete da je svjetlo jače, a sjene su dublje. To je zato što je sunce niže i bliže horizonte. Kako se sunce pomiče još niže na nebu, sjene omekšavaju.

Duge, meke sjene dodati će dubinu strukturi mobilne kućice, dok će zlatna nijansa naglasiti njene detalje i teksturu. To može vašu naslovnu sliku učiniti ne samo lijepom, već i uistinu očaravajućom.

Za snimanje tijekom „zlatnog sata“ treba znati kada će na vašoj lokaciji biti izlazak, odnosno zalazak sunca. Jedna od stranica na kojoj brzo možete saznati ove informacije je meteocast . Utipkajte mjesto lokacije i pri dnu, nakon lokalne vremenske prognoze pronađite poveznicu na informacije o izlasku i zalasku sunca.

Par savjeta kako uhvatiti najbolju sliku tijekom „zlatnog sata“

  • Probudite se na vrijeme – „zlatni sat“ sat ne traje uvijek 60  minuta, a vizura koje će vas dočekati vrijedna je jutarnjeg buđenja.
  • Pripremite se i izvidite lokaciju dan prije – prepoznajte od kuda sunce izlazi i gdje zalazi
  • Količina znači kvalitetu – snimite što više fotografija kako bi dobili onu pravu
  • Igrajte se sa sjenama – potražite mjesto snimanja gdje ćete uhvatiti svjetlost kako para grane obližnjeg drveća
  • Povedite nekoga sa sobom i poigrajte se sa siluetama na slici
  • Obavezno se zabavite slikajući

Za snimanje željenih slika dovoljan će biti smartphone, koji ne mora biti najnovije generacije. Iskoristite prirodno osvjetljenje u doba „zlatnog sata“ i vidjet ćete odlične rezultate.

I mobilna će kućica za koju smatrate da je na prvi pogled sasvim obična, izgledati zapanjujuće.

Što vaši gosti žele vidjeti?

Zadovoljni ste sa naslovnom slikom i želite nastaviti u vizualno upečatljivom tonu!

Sjetite se što smo napomenuli na početku teksta – treba proniknuti u to što vaši gosti žele. Kakav odmor priželjkuju? Što je njima bitno i koje kvačice moraju biti zacrtane da baš vaša mobilna kućica bude njihovo odredište?

Blizina mora

Većina gostiju želi sa što manje napora doći do plaže i osvježiti se u moru. Prednost je mobilnih kućica što se uobičajeno nalaze u blizini obale. Iskoristite to!

Stavite plavetnilo mora u prvi plan, a vašu mobilnu kućicu kao vizualni element koji nadopunjuje sliku.

zračna snimka lokacije mobilne kućice
Istaknite blizinu mora zračnom snimkom lokacije

Snimite kućicu sa morem u pozadini. Igrajte se sa njenom pozicijom u kadru i uhvatite što više različitih fotografija. Mijenjajte kutove snimanja i udaljenost od kućice kako bi dobili nekoliko slika s kojima ćete biti zadovoljni.

Poseban efekt će imati zračne snimke snimljene dronom. Ako se vaša kućica nalazi kampu sa rasporedom koji vam onemogućuje potpun pogled na more, potražite znanca koji ima dron i zamolite za par snimki. Naravno, sve u skladu sa propisima koji uređuju snimanje dronom.

Možete angažirati i profesionalne fotografe / agencije koje nude snimanje dronom.

Pogled koji obara

Vaši gosti dolaze odmoriti se. Što ima bolje od ispijanja jutarnjih kava ili čaše vina pred večer sa pogledom koji se pruža sa terase vaše mobilne kućice.

Ako ste jedan od sretnika koji se može pohvaliti pogledom na more i epskim zalascima sunca, obavezno uvrstite takve fotografije.

Prekrasan pogled na more
Pohvalite se prekrasnim pogledom

Uredite terasu, stavite detalje na stol i „opalite“ nekoliko snimki. Igrajte se sa fokusom slike. Stavite neki detalj poput čaša ili zdjele sa voćem u prvi plan. Pogledajte zatim kako bi snimka izgledala sa morem u fokusu i zamagljenim detaljima i obratno.

Uključite ljude u vaše slike

Opće je poznato da slike na kojima se nalaze ljudi, privlače pažnju promatrača. Lakše je vizualno zamisliti se na odmoru dok gledate druge kako uživaju u trenutku.

No, nemojte pretjerati. Neka takve slike izgledaju što je više moguće prirodno. Pretjerano poziranje donijeti će više štete nego koristi.

Ako imate neku značajku koja vašu mobilnu kućicu čini vizualno posebnom poput vanjske kuhinje ili izdvojenog prostora za sunčanje, zamolite prijatelje ili rodbinu da ih slikate dok se koriste tim značajkama. Iskoristite sve prednosti koje imate.

Važno je zapamtiti: zatražite pristanak osobe koju snimate. Dogodit će se situacija da snimite fenomenalnu spontanu sliku. Pristanak možete tražiti i naknadno, ali svakako prije objavljivanja.

Izbjegnite uobičajene zamke pri snimanju interijera

Interijer mobilnih kućica dizajniran je da se maksimalno iskoristi raspoloživa površina. Kako drugačije napraviti funkcionalan raspored prostorija i još ih pri tome opremiti.

Mobilne kućice su posebne zbog svog vanjskog sadržaja i okućnice na parceli na kojoj se nalaze. To ne znači da ćete zanemariti vizualno kvalitetne fotografije unutrašnjosti.

Interijer mobilne kućice
Interijer snimljen iz kuta prostorije

Za svakoga je gosta bitno znati što može očekivati kad se pojavi pred vratima mobilne kućice. Zapamtite, neka slike što realnije prikažu kako izgleda unutrašnjost. Razlika u onome što želite pokazati i onoga što će dočekati vaše goste može vas koštati loših recenzija.

Savjeti pri snimanju skučenog prostora

  • Prostorije neka budu dobro osvjetljene
  • Upotebite stalak za snimanje
  • Prilagodite kut snimanja
  • Za dobru sliku nije potrebno snimiti potpuni objekt
  • Koristite širokokutne leće
  • Posvetite pozornost detaljima

Suočeni sa manjim prostorima, prvo na što trebate obratiti pozornost je da prostorija bude dobro osvjetljena. Zbog toga pustite što je više moguće dnevne svjetlosti pri snimanju. Provjerite kako su ispale testne fotografije i prilagodite postavke snimanja dok ne budete zadovoljni postignutim.

Ako imate stalak za snimanje (tripod), obavezno ga koristite. Potrebno vam je što više prostora, a ako se nalazite iza objektiva – koristite dragocjen prostor. Tih nekoliko centimetara može biti razlika u širini kadra potrebnog da bi se uhvatila cijela prostorija.

Snimajte iz prilagođenog kuta. Odaberite hoćete li slikati prostoriju iz povišene perspektive ili bliže podu pa prilagodite kut snimanja tako da istaknete željene elemente na slici.

Pri odabiru kadra, fokusirajte se na pojedine dijelove onoga što snimate. Ako ne možete u cijelu sliku smjestiti npr. kupaonski lavabo i tuš kabinu, postavite kameru / smartphone tako da uhvatite samo dio lavaboa uz kabinu u pozadini.

Svaki smartphone ima mogućnost slikanja sa širokokutnim lećama. Ako vam niti to ne pomaže, snimite prostoriju izvana. Pogledajte da li možete izaći iz prostorije i uhvatiti željeni dio u kadar na taj način. Isto možete pokušati snimkom kroz prozor.

Vaša priča skrivena je u detaljima

Uložili ste vremena i truda da se vaši gosti osjećaju ugodno i prihvaćeno. Namjestili ste sobe, stavili detalje na ravne površine, a dekoracije na zidove.

Neka se to i vidi! Pri uređenju ste dali mašti na volju, a iz iskustva znate što će potaknuti goste da se brzo opuste i prihvate novi smještaj. Snimite pojedinosti kojima se nastojite izdvojiti, bilo da se one nalaze u kućici ili ukrašavaju terasu.

Igrajte se oštrinom slike. Stavite detalje u fokus, a ostatak slike neka bude lagano zamagljen. Naravno, ako se znate služiti alatima za obradu slika, sve to možete urediti i nakon slikanja.

Dekoracija mobilna kućica
Istaknite detalje dobrodošlice vašim gostima

U suprotnom, snimite sliku u „portret načinu“ sa objektom snimanja bliže kameri. Vidjet ćete da je pozadina lagano zamućena. Prilagodite fokus dodirom na ekran smartphona, udaljite se od objekta snimanja da vidite učinak.

Snimite tako nekoliko slika da se naviknete na ovaj način rada. Zatim krenite po kućici i uhvatite čim više detalja. Kasnije ćete odabrati najefektnije slike.

Ispričajte priču pažljivo odabranim slikama

Jednom kad ste završili sa odabirom slika koje će predstavljati vaš smještaj, vrijeme je da ih posložite nekim redoslijedom.

Nije dovoljno odabrati slike sa mobitela i postaviti ih na platformu za oglašavanje. Svaka slika ima određeno mjesto u vašoj priči. Ako niste vični kreiranju sadržaja, to može biti problem.

Ponekad ćete trebati urediti slike. Prilagoditi njihovu veličinu, spojiti nekoliko njih u smislenu cjelinu, podesiti tonove boja, maknuti nešto sa slika ili dodati određenu grafiku.

Ako se mučite sa pričanjem priča kroz vizualni sadržaj, javite se našem koordinatoru društvenih mreža, kreatoru sadržaja i administratoru grupe „Mobilne kućice u Hrvatskoj“.

Pretplatnici grupe „Mobilne kućice u Hrvatskoj“ mogu računati na konzultacije i korisne savjete pri kreiranju vizualnog sadržaja za svoje mobilne kućice te asistenciju pri izradi istih bez naknade.

Naslovnu sliku ste odabrali – odlično. Idemo dalje, što posjetitelji žele sljedeće saznati. Lokaciju kućice i blizinu mora. Stoga, odaberite jednu sliku koja to najbolje pokazuje. Slične fotografije ostavite za kraj.

Slike mobilne kućice
Vizualni raspored slika na društvenoj mreži

Nastavite dalje sa nekoliko slika eksterijera kućice. Pri tome uhvatite zanimljive detalje koji će podignuti prvi dojam. Prije nego što krenete sa slikama unutrašnjosti podsjetite vaše buduće goste kako izgleda vaša lokacija snimana iz zraka.

Napravite prijelaz na slike unutrašnjosti i krenite u vizualni obilazak prostorija. Pripazite da raspored slika bude prirodan. Nemojte prikaz kuhinje isprekidati sa slikom kupaonice. Pogotovo ne onom „šekreta“ (zahodske školjke).

Zatim se vratite na eksterijer i posebne značajke koje nudite. Slobodno miksajte slike detalja sa onima šireg kadra. Neka se vidi da ste pažljivo birali dekoracije i ostale detalje.

Na kraju se posvetite prikazu okoliša, šetnice uz more i završite sa slikom lokacije – stvarne slike i uređene verzije google mape.

Primjer kako smo uredili, odabrali i posložili vizuale za vlasnike mobilne kućice možete pogledati na našoj stranici namijenjenoj za najam mobilnih kućica.

Iznajmljivanje mobilnih kućica ne treba shvatiti olako. Uložen trud i vrijeme dati će zasigurno željene rezultate. No, ne treba od svega raditi „znanstvenu fantastiku“.

Izuzetno je bitno da se pri snimanju i odabiru slika zabavite. Nemojte zaboraviti na to!

Vaš Charta tim

Moglo bi Vas zanimati i:

Informacije

Charta d.o.o.
Zagorkina 45, Orešje, Strmec Samoborski 10434
OIB : 82922546552

Gdje smo ?

Horvaćanska cesta 166, Zagreb 10000.

095 / 724 2285

Korisnička podrška,
Ponedjeljak - Petak
08:00 - 16:00

Pišite nam

info@charta-nekretnine.hr

hrHrvatski
×
×

Košarica