Naše iskustvo kupnje mobilne kućice

Iskustvo kupnje mobilne kućice

Nismo znali ništa o poslu sa mobilnim kućicama do ljeta ‘22. Pretraživanjem u Googlu, otvorila nam se Charta i počeli smo se raspitivati. Novi smo bili u cijeloj toj priči i bilo nam je bitno prikupiti čim više informacija.

Ako želiš nešto imati da ti novci ne propadaju i da imaš neki prihod od rentanja mobilnih kućica po nama se pokazalo kao OK investicija.

Saša, vlasnik mobilnih kućica Sunset Vita i Sunset Vita 2

Par je ovo citata iz intervjua koji smo uz kavu proveli sa našim klijentom, vlasnikom mobilnih kućica Sunset Vita i Sunset Vita 2.

Sa druge strane stola na terasi jednog zagrebačkog kafića u blizini Bundeka započeli smo, što će se ispostaviti vrlo ugodan četverosatni razgovor sa gospodinom Sašom.

Sparina tog kasno lipanjskog jutra nije ga spriječila da u detalje opiše put koji je zajedno sa suprugom prošao od ideje o kupnji prve mobilne kućice do organizacije poslovanja sa dvije mobilne kućice.

Saznali smo kako proces kupnje izgleda iz perspektive budućih vlasnika, koje su probleme susretali i kako su ih riješili. Naravno, zatražili smo i pokoji savjet – iskoristivši njihovo iskustvo kupnje mobilne kućice.

Ako ste ikada razmišljali o tome kako je imati svoju mobilnu kućicu na moru i što možete sa njom, ovaj smo intervju pripremili za vas.

Predstavimo našeg sugovornika

Kako bi se predstavili i što vas je motiviralo da kupite mobilnu kućicu za iznajmljivanje? 

Ne znam koliko bi trebao pričati o sebi, možda da samo kažem da smo obitelj iz Zagreba i obožavamo Sveti Petar na Moru. Često ljetujemo tamo  i volimo mir koji pruža.

A za mobilnu kućicu…u ljeto ‘22. bačena nam je buba u uho! 

Dok smo ljetovali tamo, našli smo se u prisustvu kad se jedna prodavala. Tad je već kretao boom sa prodajom mobilnih kućica.

Bilo nam je zanimljivo čuti prezentaciju na samoj lokaciji gdje će biti podignut kamp, no tada nismo mislili da ćemo krenuti u tom smjeru.

Došli smo doma i krenuli razmišljati. Nismo znali ništa o poslu sa mobilnim kućicama do ljeta ‘22. 

Novi smo bili u cijeloj toj priči i bilo nam je bitno prikupiti čim više informacija. Pretraživanjem u Googlu, otvorila nam se Charta i počeli smo se raspitivati. 

U tom trenutku nam je bila povoljna financijska situacija. Neke stvari su se dogodile i otvorila se prilika za investiciju.

Ubrzo smo smo nazvali Denisa iz Charte i stupili u kontakt.

Jeste li razmišljali o nekoj drugoj vrsti investicije?

Iskreno, nismo. Možda bi bila neka druga opcija, ali to ljeto smo bili na moru i nekako se sve poklopilo. Tako smo počeli razmišljati “što bi bilo kad bi bilo i to…”. Doslovce se dogodilo da smo bili prisutni tamo na jednoj prodaji i tako je krenulo naše iskustvo kupnje mobilne kućice.

Da li bi išli na neku drugu investiciju? 

Budući da imamo dvije kućice i kad gledamo koliko su nas one izašle i da nisu ludo i napumpane cijene drugih vrsta nekretnina, možda bi otišli kupiti negdje garsonjeru neku pa imati ju.

Da nisu otišle cijene apartmana u nebo, možda bi razmišljali o tome. Kad pogledaš cijenu dvije kućice, a nalaze se blizu mora, mislim da smo dobro odabrali.

Opet, da smo se odlučili za nekretninu, vjerojatno bi ju onda uzeli u Zagrebu. Bitno bi nam onda bilo da bude u najmu tijekom cijele godine.

Koje ste ključne faktore uzeli u obzir pri odabiru mobilne kućice za iznajmljivanje?

Bitne su nam bile tri stvari: lokacija, lokacija i lokacija. Mi smo dosta dugo u Sv. Petru i uvijek nam se sviđao. Mirno mjesto. 

Cijenim i poštujem to, ali opet nismo od onih “statičnih” koji hoće doći na more i 8 – 10 dana ne paliti auto do povratka.

Mi smo dosta, onak…”čim nešto treba sjednemo u auto i idemo. Tako da je nama odgovaralo mirno mjesto, a opet Filip i Jakov, a i Biograd su na 10 minuta autom i tamo se odvezemo navečer.

Iskustvo kupnje mobilne kućice
Lokacija kampa Tamaris u Sv. Petru na moru

Odgovara nam i renta u jednom kampu i tu smo našli računicu. Sa te dvije kućice dolazimo na neki prosjek koji nam paše u odnosu na iznajmljivanje. Nismo u to ušli na način da ostvarimo neke lude ciljeve. 

Kad smo krenuli, sjeli smo sa Denisom i predstavio nam je nekoliko lokacija. Uzeli smo si jedan vikend, obišli njih 6.

Kad smo došli do zadnje lokacije u Svetom Petru na Moru, svidio nam se taj mir koji lokacija pruža. Uostalom, znamo koje su prednosti i mane tog mjesta i već smo imali viziju kako to iskomunicirati sa budućim gostima.

Iskustvo kupnje mobilne kućice

Možete li opisati svoje iskustvo sa Chartom? Koliko je njihov tim bio koristan i informativan?

Ja ću reć, ovako iskreno, sa Denisom sam sve prolazio. Od razgledavanja lokacije do kupnje. Stvarno je pridonio da nam iskustvo kupnje mobilne kućice bude tečno.

Čak i neke stvari koje ne očekuješ, evo na primjer, tamo si i uzeo si roštilj i krepa ti odjednom. I ja znam da Denis nije dužan javiti se u 7 navečer i ja onak, budući da sam novi u tome, uzmem mobitel i nazovem Denisa “…isprike na smetnji, al evo samo da vas pitam jel imate ideju gdje da idem tamo nabaviti novi?”

Čovjek mi kaže, “na vašem mjestu ja bi otišao ujutro, ak više ništa sad ne radi, do Plodina”, a čak mi kaže u tom trenutku “ako je baš neka frka, ja ću sjest u auto (mislim da je tad bio u Pirovcu) imam u kućici svoj i dofurat ću”.

Na sreću nije bilo potrebno.

Kako ste riješili financijski dio investicije, da li je proces kupovine bio dovoljno jednostavan?

Moram priznati da nismo u početku puno znali dok smo zatvarali financijski dio za mobilnu kućicu.

Ovdje se Denis stvarno iskazao. Možda bi netko drugi imao manje strpljenja. No tu stvarno moram reć da je, što se tiče toga, Denis i Charta, tu su pokazali stvarno veliku fleksibilnost.

No postupak kupovine je jednostavan, mislim da se tu nema što komplicirati. Uvjeti su od prve bili jasni i nije bilo odstupanja od toga.

Sunset Vita 2
Sunset Vita 2, mobilna kućica smještena uz samo more

Prvi dojmovi i zadovoljstvo mobilnom kućicom

Vaši prvi dojmovi kada ste vidjeli postavljenu mobilnu kućicu? Da li je ispunila očekivanja?

Mi smo osobe koje volimo zidane objekte, ne znam jel to smijem reći (smijeh), ali mi sad imamo dvije mobilne kućice. 

Kućice kao kućice su ok, sviđaju nam se. Al’ ono što moram, to je pohvaliti proizvođača – što su uspjeli u 24 m2 napraviti raspored da dobiješ normalnu kupaonu, funkcionalne dvije sobe, dnevni boravak i još uz to dobiješ kompletnu kuhinju.

Ja moram priznati da je taj dio stvarno dobro napravljen, evo mene je iznenadilo kad sam prvi puta ulazio u kućicu.

Kako ste opremili mobilnu kućicu da bude privlačna i udobna za turiste?

Nismo išli ciljano da se stavi nešto da se privuče goste. 

Ovdje moram pohvaliti suprugu jer je sa uređenjem krenula iz ideje da napravi smještaj onakav kao što bi mi htjeli da negdje idemo na odmor  

Išli smo se potruditi po svim tim centrima, gledat kakve će boje odgovarati. Imali smo neku sliku sa žuto plavim okvirom pa smo tu odabrali žuto plave jastuke. Čisto da se uklapaju u neku cjelinu.

Možda nije u svakom pogledu savršeno i možda bi to netko bolje uredio, ali eto opet kažem, stvarno smo zadovoljni kako smo to uredili.

Vodili smo se time da ju ne uređujemo jednom godišnje. Neke su stvari potrošne i one će se mijenjati, ali osnova svega će biti neko lijepo uređenje.

Tako smo pripremili za slikanje i sigurno možemo opravdati ulaganje u uređenje. 

Detalji uređenja mobilne kuice
Unaprijed smo imali viziju kako urediti unutrašnjost

Bitno nam je bilo da imamo tako uređene kućice da kad netko gleda po internetu, kad scrolla, da se zaustavi i uzme kućicu u uži izbor.

Zato smo i odabrali profesionalnog fotografa koji si je uzeo vremena i napravio nam kvalitetne slike. Iznos za takvu prezentaciju je stvarno dobro uložen.

Da li bi to bio savjet za druge vlasnike mobilnih kućica?

Naravno, za svakog bi bio savjet da uloži u marketing i prezentaciju!

Iskustvo iznajmljivanja

Kako su vaši gosti zadovoljni, kakve recenzije ostavljaju?

Ostao sam sa već 2, 3 gostiju mimo bookinga u kontaktu. Tu se već i šalju čestitke za Božić i Novu Godinu. 

Što se tiče bookinga i prošle godine jako smo zadovoljni sa recenzijama. 

Imali smo jednu recenziju izvan sezone koja nas je malo piknula jer sa bookinga isključivo imamo 10-tke i sad imamo 9.7. Svi nam kažu da je 9.7 odlična recenzija, al nas malo boli (smijeh).

Što je zanimljivo, ta ocjena je došla od gostiju izvan sezone. To znači da se nikada ne možeš opustiti!

Kako doživljavate zajednicu u kojoj se nalazi vaša mobilna kućica?

Dobro, dobro…sa jednim vlasnikom smo se već prošle godine super skompali. Odlično nam je što se za neke stvari možemo dogovoriti da kad je tamo pa nam provjeri par stvari.

Naravno i obratno. 

Drugu sezonu smo već postali dobri sa ostalim vlasnicima. Kako smo otprilike u isto vrijeme postajali vlasnici, bilo nam je zanimljivo razmijeniti iskustvo kupnje mobilne kućice.

Koliko je korisno biti u kontaktu sa njima (drugim vlasnicima kućica)?

Ja mislim da je izuzeto korisno. Nama se dogodila situacija gdje nisam vlasniku kampa napisao točno vrijeme dolaska gostiju. I on mene zove da su gosti došli uvečer, nešto prije 9.

U tom trenutku na sreću, u kućici do naše nikoga nije bilo i vlasnica te kućice, Anita – ovom prilikom zahvaljujem Aniti – odmah kaže, moja kućica je spremna, nek ljudi uđu u moju kućicu bez obaveza.

Sve je ispalo dobro, jer je naša kućica bila pripremljena u sat i pol (inače, čišćenje i pripremu kućice dogovaramo tako da goste dočeka top uređena. Zato se ne čisti po izlasku gostiju, već da bude spremna za nove goste).

Gosti su sjeli na terasu Anitine kućice, pričekali, raspakirali osnovne stvari i za sat i pol je bila spremna naša kućica. 

Iskustvo kupnje mobilne kućice
Dobro je uspostaviti poznanstvo sa drugim vlasnicima – Anita, hvala

Meni se biti dobar sa susjednim vlasnicima pokazalo kao stvarno bitna stvar.

Održavanje i održivost investicije

Imate li savjete o održavanju mobilne kućice za buduće vlasnike

Kućica nas je dočekala kao nova, sve je bilo kako treba. Naravno, iznenadne stvari se mogu dogoditi. 

Imali smo situaciju sa bojlerom, što je riješeno već sljedeće jutro brzom intervencijom. Nisam imao većih neprilika, a opet, sitnice se uvijek mogu dogoditi. Moje iskustvo je dobro, svjestan sam da može doći do sitnih kvarova, no to nam nije umanjilo iskustvo kupnje mobilne kućice.

Da li treba imati nečiji broj? Treba, Denisov broj uvijek dobro dođe.

Kakvo je vaše iskustvo sa troškovima održavanja kućice u odnosu na prihode od iznajmljivanja?

Mislim da je to ulaganje od kojeg se nitko neće obogatiti. 

Tko hoće imati, tko ima te novce za kućicu, jednu, dvije, tri, a ne želi da mu novci propadnu nek uđe u to. Jer u minusu neće biti. 

Da li neko može od toga dobro živjeti, treba znati da tu ima posla. Odluči li se netko na više kućica, ukupni prihod je naravno veći. I od toga se može napraviti posao.

Smatrate li da je kupnju mobilne kućice dobrom investicijom?

Sve povezano sa prethodnim pitanjem, ako želiš nešto imati da ti novci ne propadaju i da imaš neki prihod po nama se pokazalo kao OK investicija. 

Po meni to nije nešto što možeš prihvatiti kao posao pa da ti bude kao jedini izvor prihoda, da od toga živiš. Naravno, osim ako nemaš veći broj kućica. 

Ali nije to ni posao koji radiš 8 sati dnevno.

U 10 godina, što bi za vas bilo prihvatljivo kao povrat investicije?

Tu bi trebao napraviti izračun sa stavkama koje utječu na prihode, od iznajmljivanja preko portala i troškova, posebno čišćenja kod smjene gostije. Nije isto ako imaš sreće pa ubodeš dobar deal sa čišćenjem ili ga plaćaš po višoj cijeni.

Po meni nakon 10 godina, moraš znati koliko ćeš staviti na stranu. Tako da sam nakon sedam godina doslovce u situaciji da mogu reći da zarađujem od najma. 

Tamo na drugoj lokaciji, tamo sam isto dobar sa ostalim vlasnicima pa neki od njih na sve to gledaju drugačije. 

Ima ih koji kažu :”Gledaj, dao sam tih x,y novaca za kućicu. Jesam potrošio neke novce da imam mjesto na moru.  Nikad si ne bi mogao kupiti nekretninu, a svjestan sam da moram platiti paušal. Ali mi je do toga da izrentam toliko da pokrijem paušal, a ovo ostalo…ja, moja sestra, djeca sa društvom imaju gdje otići.”

Kakvi su vam planovi sa kućicom nakon isteka roka za zakup parcele?

Ha, gledaj, isto kao i sa autom. Ako vidimo da nam je nakon 10, 12 godina uspješan ciklus, ići ćemo tada na nove kućice.

Bi li razmotrili kupnju još jedne, odnosno bi li drugima preporučili kupnju mobilne kućice kao investiciju?

Kako sam se da prve odlučio na drugu, smatram da je to ok investicija. Imali smo mogućnost da nakon prve idemo i na drugu – pa da imam mogućnost za treću – ja bih išao.

Kao i sa svime, volim se uhvatiti u koštac sa takvim stvarima. Po meni, gdje ima mjesta za jedno, ima mjesta i za još jedno. Gdje se ti “zajebavaš” sa dvije kućice možeš se “zajebavat” i sa trećom kućicom (smijeh).

Investirati u mobilne kućice
Investiranje u mobilne kućice se isplati, ali i tu ima posla – mobilna kućica u kampu Vrulje

Da li bi drugima preporučio?

Tu ću biti najpošteniji i reći, ovisi o čovjeku!

Ovo nije posao gdje ti možeš sa sve četiri u zrak i reći gle, ja ću zaboraviti na to. Ako si takav da ćeš se primiti ozbiljno te investicije, nije to sad nešto da ćeš se ubijati u tome. 

Da, preporučio bih. Nešto ćeš zaraditi, nešto ćeš se naučiti u životu. 

A ako si od onih koji imaju novce, ali ćeš sve četiri u zrak, onda…eh, ne znam baš da je to za takve.

Strategije i iskustva s marketingom

Koje su vam se metode pokazale najuspješnijima?

Ono što si ja mogu priuštiti, je da kad dođem nakon posla doma mogu izdvojiti dva, tri sata i objavim svoje kućice po grupama. Evo, ja otvorim tri, četiri browsera (internet preglednika op.a.) i na svakom podijelim kućicu u nekoliko grupa.

To je ono što sam rekao, ne možeš očekivati da si kupio kućicu i onda je priča gotova. Treba uložiti malo vremena da se popune termini.

Jeste li koristili platforme za online rezervaciju (kao što su Airbnb, Booking.com)?

Prošle godine booking je bio dobar, ali ove godine nemam baš uspjeha. Mislim da ću najpoštenije reći da ne znam što je ove godine sa bookingom. Mogu reći da i sa ljudima sa kojima pričam, booking je blago rečeno podbacio. 

Opet danas sjediš sa mnom, a sutra ćeš možda razgovarati sa nekim drugim kome je booking popunio većinu termina.

Sa bookingom smo imali uspone i padove. Odličan je osjećaj kada dođe poruka da je rezervacija ostvarena. Imaš dojam da sve ide po planu. 

Ali nema goreg od toga kada se za dan dva desi da dođe poruka o otkazu rezervacije. Mislim, ne dogodi se stalno. Kad se dogodi, treba se naviknuti na to. 

Na to bi, recimo upozorio nove vlasnike. Neka se pripreme da će biti i toga! No na kraju se sve to nekako ispravi.

Savjeti za vlasnike mobilnih kućica
5 Sašinih savjeta za vlasnike mobilnih kućica

Pravna pitanja i regulative

Kakve su bile vaše obveze u pogledu pravnih regulativa i licenciranja za iznajmljivanje mobilne kućice?

Dobili smo u startu savjet da bi nam bilo lakše da otvorimo firmu. Tu smo od Charte dobili preporuku i za knjigovodstvo što nam je u startu olakšalo iskustvo kupnje mobilne kućice.

Nakon toga što smo otvorili firmu, znam da je Charta pokrenula ponudu za nove vlasnike sa tim da dobiju opciju upravljanja koja rasterećuje njihovo poslovanje.

Koji savjet biste dali o pravnim aspektima iznajmljivanja mobilnih kućica?

Dosta smo o tome razgovarali sa Denisom. Bio je u potpunosti otvoren i dao nam je dosta savjeta. Možda bi bilo bolje da on o tome priča. 

U svakom slučaju, bitno je da sve bude po zakonu. Naša pravna pitanja i ona knjigovodstvena rješava ovlašteni knjigovodstveni servis. Turistička pristojba nam je uključena u cijenu.

Nemamo nikakvih skrivenih naknada.

Sezonalnost i upravljanje rezervacijama

Imate li posebnu strategiju za privlačenje gostiju izvan glavne sezone?

Da li bi se možda moglo potruditi, vjerojatno da. 

Vjerojatno bi bilo isplativo sklopiti dugoročni najam, sa npr. digitalnim nomadima. Jedna prepreka u tome mislim da nam je stavka čišćenja. Ako to uspijemo urediti na izvediv način, vjerujem da bi i to bila opcija.

Idealno bi nam bilo postaviti samouslužnu praonicu rublja u kampu i omogućiti boravak ljudima u dugoročnom najmu izvan sezone.

Jeste li primijetili različite trendove ili promjene u popunjenosti tijekom određenih perioda godine?

Evo, za sada smo u poslu sa mobilnim kućicama dvije godine. Možda premalo da bi uočili promjene.

Naša popunjenost tijekom sezone je vrlo dobra. Nemamo rupe i sa time smo zadovoljni. Malo je veći izazov bio popuniti cijeli lipanj ove godine.

Ono što se nadam, da će ova kućica u kampu Tamaris (SunsetVita 2) biti zanimljiva tijekom rujna i listopada za one koji izbjegavaju vrućine. Ipak je kućica na par koraka od mora!

Prilagodbe i poboljšanja

Jeste li s vremenom napravili prilagodbe ili poboljšanja na svojoj mobilnoj kućici kako bi podigli njezinu privlačnost? 

Mislio sam da sam pokrio svaki detalj, a onda mi je jedan gost u jednom trenutku stavio sve desetke (recenzija gosta, op. a.) i dodao da bi bilo dobro staviti u kućicu fen.

Mislio sam da mi je kućica 10 od 10, a onda mi on uz smajliće to napiše. 

Za neke druge stvari smo razmišljali, a onda nam je jedan drugi gost napisao koliko je ugodno boraviti u kućici kad ne moraš razmišljati o sitnicama kad se u kutu nalazi dovoljno vrećica za smeće ili stavljeno dovoljno tableta za perilicu suđa.

Interijer mobilne kućice
Uređenju je pristupljeno tako da i vlasnici požele ljetovati u njoj

To su detalji o kojima smo razmišljali i to je ono što mi je gost napisao da im je olakšalo boravak.

Kako planirate održati konkurentnost kroz obnavljanje mobilne kućice?

Ove godine smo ofarbali drvenariju na terasi. Kućica se, osim klimatskih uvjeta, rauba 3 do 4 mjeseca godišnje. Tako da nema nekih posebnih održavanja oko kućice.

Solarne panele ne mislimo za sada stavljati. Možda me netko razuvjeri, ali za sada ne. 

Vanjski tuš smo stavili uz ovu novu kućicu u Tamarisu. Dobro je to što imamo dovoljno mjesta za to. Ako imaš toliko i toliko metara za staviti vanjski tuš, mislim da je to odlična nadogradnja.

Po meni bi kao dodatak bilo dobro staviti antenu. Budući da to nije skupi upgrade, jer nisu svi na tome Smart Tv-u. Zato mislim da bi bilo dobro staviti antenu, riblju kost.

Razmišljam dodati u ponudu SUP, taman da se gosti razonode.

Da li su glavni troškovi održavanja u skladu s vašim očekivanjima?

Osim tog farbanja, opet ću se vratiti na to da imam garanciju na kućicu. Potrošni materijal nas ispadne par sto eura godišnje. Što se tiče higijene, sapuna – to nam ide u cijenu čišćenja.

Mi za goste kupujemo butelju vina i flašu soka kao znak dobrodošlice i to ih dočeka rashlađeno. Sa vlasnikom kampa smo dogovorili da dostave prije njihova dolaska.

Razmišljamo da dodamo još kakav sitni znak pažnje, suvenir. To je lijepa gesta i goste to veseli. Nisam od vlasnika koji će ostaviti platu domaćih mesnih specijaliteta. I onda mi u kućicu dođu vegani, a ja njima ostavim nareske. Pa kako bi me gledali (smijeh)!

Ideja je dodati suvenir koji mogu ponijeti sa sobom i da ih podsjeća na odmor.

Zadovoljstvo gostiju

Kako pratite zadovoljstvo gostiju, a što poduzimate za pozitivne recenzije?

Ono što je meni bitno, volim razgovarati sa ljudima sa kojima sam stupio u kontakt. Ponekad se oni, putem poruka ne sjete pitati sve što ih zanima, a meni je bitno da to znaju. Volim da sve bude pokriveno – tako će ljudi nakon razgovora biti zadovoljniji i više je vjerojatno da će uzeti termin u mobilnoj kućici.

Onda ih znam podsjetiti, npr. niste me pitali da li u  blizini ima dućana pa im dam sve potrebne informacije. Uspostavlja se taj odnos povjerenja, ako me razumiješ.

Nakon cijene i lokacije, recenzije gostiju su najvažniji faktor odlučivanja o odabiru odredišta. Čak 63% od onih koji čitaju recenzije obavezno će pročitati najnovije recenzije, 54% će provjeriti pozitivne, ali i negativne recenzije.

IZVOR: Booking.com

Iz iskustva znam da trebam iskomunicirati detalje za koje bi oni rekli: ”gle sad kad smo došli u kućicu, trebali smo ga pitati. Naša je greška što ga to nismo pitali”.

Ja znam da niti jedan smještaj nije savršen, možda ima koji nedostatak. I tu treba biti oprezan kako pristupiti u komunikaciji.

Bitno je biti iskren.

Možete li podijeliti primjer kako ste uspješno riješili problem ili pritužbu gosta?

To rješavam unaprijed. Ne želim ostaviti neotvorena pitanja. 

Volim se čuti sa ljudima, već sad znam unaprijed što već ljudi pitaju. I ako si zaboravio nešto me pitati, dogovorit ćemo telefonski razgovor i svega se unaprijed dotaknuti. Želim kasnije pritužbe svesti na najmanju moguću mjeru.

Na primjer, ako plaža nema puno hlada, kao što je plaža uz Tamaris, onda kažem “ajde da se čujemo”. I onda im objasnim, plaža kao plaža je dobra za djecu i može se ići, ali za ležat na plaži cijelo vrijeme bilo bi dobro da imate kakav suncobran.

Ležaljke u blizini mora
Kamp Tamaris, dvorište kućice Sunset Vita 2

Opet, s druge strane, kućice su tamo na 10-ak metara od plaže pa nije ni potrebno izležavat se na plaži. Lako je okupati se, brčkati u moru, a kad izađeš van, za manje od minute si na svojoj terasi. 

Šaljete li ljudima poruku na kraju boravka?

Ovisi o gostima. 

Imao sam goste koji su mi osobno napisali poruku i pohvalili smještaj. Dan prije nego što su završavali sa odmorom, možda više kao reakcija na njihove pohvale, poslao sam im poruku zahvale na dolasku i poželio sretan put. 

I onda sam iskoristio priliku da spomenem, da bi mi bilo drago da ostave recenziju.

I ostavili su vrlo pozitivnu recenziju. Stvarno sam zadovoljan sa time.

Znam biti na raspolaganju gostima ako treba riješiti koju sitnicu. Ako nisam na moru, zamolim domaćina kampa da uredi to. 

Gosti to zaista cijene.

Povezivanje s lokalnom zajednicom

Kako ste se povezali s lokalnom zajednicom i ponudom? Je li to pomoglo u privlačenju gostiju?

Sveti Petar na Moru je mirno mjesto, taman za obitelji sa djecom koji se žele odmoriti i opustiti. 

Ako mi se javi mlađi par kojima su bitna događanja, onda im istaknem da je kućica super kao baza tijekom dana, a 7 kilometara dalje je Biograd koji ima noćni život.

Jeste li organizirali ili preporučili gostima neke posebne aktivnosti ili ture u lokalnom području?

Imao sam jednog, dva gosta kojima je trebalo mjesto gdje će parkirati jet-ski. 

Drugi su gosti htjeli iznajmiti brodić na par dana. Tu mi je dosta pomogao vlasnik kampa i njegova poznanstva.

Odmah me povezao sa ljudima i osigurali smo gostima lijep provod.

Budući planovi

Vidite li sebe kako i dalje investirate u mobilne kućice za iznajmljivanje u budućnosti?

Za sada ide dobro. Ovo je investicija na duže staze i nakon isteka ovog ciklusa od 10 do 12 godina, podvući ću crtu. Nikad ne znaš što će biti za deset godina, al’ opet tko zna.

Nakon prve mobilne kućice sa kojom smo imali dobro početno iskustvo, dobili smo priliku za drugu kućicu u samoj blizini mora i to smo, baš ono dobro uhvatili.

Za sada smo zadovoljni, naučili smo puno toga i dobro se snalazimo. Vidjet ćemo kako napredujemo – nije isključeno da dodamo i treću kućicu.

U nekoliko rečenica, kako biste saželi svoje cjelokupno iskustvo kupnje mobilne kućice na moru?

U nekoliko rečenica?

Od totalne neupućenosti o temi mobilnih kućica do vlasnika dvije, došli smo uz pomoć Denisa i Charte. Stvarno moram pohvaliti tog čovjeka. Od prvog susreta i prezentacije o kampu i procesu kupnje mobilnih kućica bio je uz nas.

Dosta smo toga zajedno prošli i sad kad gledam unazad, cijeli taj proces bio je gladak, informativan. Mogu reći da sam zadovoljan!

Naravno, u tandemu sa suprugom lakše je bilo rješavati sve prepreke i donositi odluke da nam kućice budu privlačne za goste. Tijekom cijelog procesa bili smo jedno drugome međusobna podrška.

I zbog toga joj zahvaljujem!

Mobilna kućica Sunset Vita
Denis iz Charta nam je olakšao iskustvo kupnje mobilne kućice

Bio je ovo opširan intervju koji je za cilj imao pokazati proces kupnje i iznajmljivanja mobilne kućice iz perspektive vlasnika, jednog od naših klijenata.

Nadamo se da ste pronašli u njemu dovoljno korisnih informacija.

Želite li saznati još više o kupnji i postavljanju mobilnih kućica u kampovima te ostvarivanju prihoda od njihova iznajmljivanja, javite se našem Charta timu!

Ovdje pogledajte ponudu lokacija na kojima možete kupiti, postaviti i rentati svoje nove mobilne kućice.

Charta Mobile Homes brand je pod okriljem Charta d.o.o. Provodimo postupak privođenja zemljišta u organizirane i legalizirane kampove. Našom mrežom klijenata i investitora, popunjavamo vaš kamp novim mobilnim kućicama. Ako imate zemljište sa potencijalom da se iskoristi za podizanje kampa, javite nam se za savjetovanje.

  1. Imate li pitanja… test

    Pakoštane plaža kamp

    Javite nam se…test

  2. Drugo pitanje test

    Drugi odgovor test

Moglo bi Vas zanimati i:

hrHrvatski
×
×

Košarica