Trend postavljanja mobilnih kućica zahvatio je kampove unazad nekoliko godina.
Većinu mobilnih kućica u kampove postavljaju klijenti zainteresirani za investiranje kroz iznajmljivanje, dok lokaciju za odmor traže uglavnom strani kupci.
Zbog toga ćemo temu „odabira resorta za vašu mobilnu kućicu“ prikazati sa investicijskog aspekta i približiti kroz iskustva dosadašnjih investitora.
Lokacija resorta igra važnu ulogu
Ispitajte razvojnu viziju kampa
Financijski aspekt ulaganja u mobilne kućice
Prije nego se posvetimo glavnoj temi ovog članka, bilo bi dobro vidjeti što je dovelo do promjena u smještajnim kapacitetima manjih i većih kampova.
Sveobuhvatna apartmanizacija u sklopu privatnog, obiteljskog smještaja te ponuda hotelskih lanaca dva su glavna smjera u kojima se hrvatska obala nudi domaćim i stranim turistima.
Dok privatni i hotelski kapaciteti rastu, u razdoblju između 2016. i 2019. godine jedino su kampovi zabilježili pad broja raspoloživih smještajnih jedinica.
Na kampovima je bilo da odgovore izazovu. I odgovorili su na pravi način!
Povezali su najbolje što pruža sadržaj privatnog smještaja i hotela u ponudu na top lokacijama unutar kampova u obliku mobilnih kućica.
Sinergijom komfora, gostoprimstva, veće razine privatnosti i dodatnih sadržaja koje kampovi pružaju, mobilne kućice postale su osnova za podizanje kvalitete i kategorizacije što je u konačnici dovelo do veće popunjenosti.
Trend slijede privatni vlasnici zemljišta unutar zona predviđenih za podizanje kampova kroz organizaciju manjih i srednje velikih kamping resorta, u suradnji sa našom agencijom.
Promatrajte očima turista
Suzili ste odabir za vašu mobilnu kućicu na nekoliko lokacija. Sve su podjednako udaljene od mora, imaju pristupačne plaže u blizini i pogled na more koji osvaja. Vas posebno vuče jedna lokacija, osjećate dobru energiju. To je to!
No, da li je uistinu?
Možete li se staviti u položaj turista koji se vozio 12 sati da bi došao do resorta? Onih koji će provesti sljedećih tjedan do dva u vašem smještaju?
Zanima li ih aktivan odmor? Svakako provjerite koje se vanjske aktivnosti pružaju unutar i u bližoj okolici kampa. Postoje li označene biciklističke staze ili škola ronjenja u blizini?
Možda ciljate na goste koji idealan odmor vide u povremenom osvježenju u moru, a većinu vremena žele uživati u pogledu koji se pruža sa terase, većoj okućnici i pripremanju lokalnih specijaliteta na roštilju.
U tom slučaju provjerite kampove sa većim parcelama i dodatnim pogodnostima poput bazena pa čak i saune. Ako su vaši idealni gosti turisti većih platežnih mogućnosti možda je za vas idealna investicija kamp Tar u Istri.
Vaše je mišljenje presudno.
Naravno da znate procijeniti što pojedini resort treba imati. No odluku provucite kroz percepciju stranog ili domaćeg turista koji će za ekranom mobitela odabrati baš vašu mobilnu kućicu za ugodan i ispunjen odmor.
Lokacija resorta igra važnu ulogu
Ne otkrivamo toplu vodu kada kažemo da je lokacija resorta presudan faktor pri odabiru gdje ćete postaviti kućicu.
Srećom, velik odabir parcela uz more koje se nalaze unutar turističkih zona, a na kojima je moguće podizanje kamp resorta daje priliku da se osvrnete na druge lokacijske faktore bitne za vas i vaše goste, poput:
- posebnih mjesta za uživanje na suncu
- brežuljaka ili stijena primamljivih za foto uspomene
- špilja i ostalih podzemnih formacija
- vodenih atrakcija – prirodnih i onih izgrađenih
- staza za šetanje, bicikliranje ili trčanje
- mikroklimatskih uvjeta
- jednostavnosti pristupa i izgrađenosti lokalne infrastrukture
- blizine turističkih atrakcija te
- manjih i većih naselja
Kako su uz kućice na parcelama osigurana parkirališna mjesta, na vama je samo da istaknete sve prednosti odabrane lokacije i gostima date do znanja koje su im mogućnosti na raspolaganju.
Kao dobrim domaćinima, u interesu vam je imati sve zanimljive informacije koje će gosti znati cijeniti i nagraditi pozitivnim recenzijama.
Ispitajte razvojnu viziju kampa
Pristup odabiru parcele biti će različit ako ulazite u kamp koji je tek u začetku ili pak onaj koji za sobom ima godine poslovanja.
Ponekad će biti teško zamisliti kako će izgledati konačna vizura kampa. Pogotovo ako vas u razgledavanju dočeka goli teren pripravan za postavljanje kućica sa kamenim zidićima i označenim parcelama.
Gradilište u početnim danima ne daje pravu sliku finalnog rezultata i zato iskoristite svaku priliku i slikajte mobitelom napredak pri realizaciji projekta.
Zbog toga budite aktivni! Savjetujemo vam da:
- osobno posjetite kamp u nastanku;
- razgledate već postavljene kućice;
- se informirate o planovima za uvođenje dodatnih sadržaja u kamp;
- raspitajte se o budućim zahvatima u podizanje kvalitete kampa;
- postavljate specifična pitanja vezana uz razvojne planove kamp resorta;
- pogledate prethodno izvedene projekte;
- provjerite web reputaciju prodajnih predstavnika te njihovu prisutnost na društvenim mrežama;
- potražite preporuke drugih investitora koji su surađivali sa nositeljima projekta.
Na sva pitanja koja vas zanimaju, potražite odgovore kroz konzultacije sa našim timom. Za nama je višegodišnje iskustvo u radu sa vlasnicima kampova i kvalitetan uvid u trenutno stanje na tržištu mobilnih kućica.
S vama smo kroz svaki korak od ideje do realizacije, neovisno tražite li priliku za investiranje u mobilne kućice ili ste vlasnik zemljišta i razmišljate o podizanju kampa.
Sunce i more nisu dovoljni
Sve češći su manji kampovi na prekrasnim lokacijama sa kojih se pruža zapanjujući pogled. Jutarnja buđenja uz zvuk valova i dugo pamtljivi zalasci sunca nad morem koje se mreška napuniti će baterije svakome gostu.
No, to ponekad nije dovoljno!
Ako se odlučite na postavljanje mobilne kućice u jednom takvom kampu, morate znati da na raspolaganju neće biti pregršt dodatnih sadržaja za vaše goste.
Ne smatrajte to preprekom, bitno je dobro se pripremiti. Bacite se na istraživanje dodatnih opcija koje se nude u bližoj okolici.
Imajte na umu da se u obližnjim mjestima, naseljima i gradovima već u svibnju održavaju manifestacije namijenjene turistima. Svako već malo veće mjesto ima vlastitu web stranicu sa unaprijed objavljenim rasporedom događanja.
Ako ste proaktivni i postignete dogovor sa vlasnikom kampa, možete organizirati kulinarsku večer sa lokalnim specijalitetima. Malo pršuta, domaćeg vina i koja ribica na gradele ostaviti će dojam na vaše goste.
Stvarajte ugođaj zbog kojega će se gosti iznova vraćati, a vaša reputacija rasti. Upravo je to razlog rasta popularnosti mobilnih kućica.
Boravak u njima stvara uspomene, nije impersonalan. Razina privatnosti i komfora nadilazi uobičajen odmor u hotelskom ili apartmanskom smještaju.
Zaigrajte stoga u ovom slučaju na kartu malog i mirnog kampa. Vašim će gostima poslužiti kao oaza za odmor gdje će se moći vratiti nakon dana prepunog uzbudljivih aktivnosti.
Financijska strana priče o mobilnim kućicama
Ulaganje u mobilne kućice pokazalo se kao isplativa opcija za održanje vrijednosti vlastitih financijskih sredstava.
Svako ulaganje nosi određenu dozu rizika i zato pri odabiru kampa u kojem ćete smjestiti kućicu bitno provedite financijsku analizu. Savjetujte se sa stručnim kadrom u agenciji za nekretnine i procijeniti sve aspekte ulaganja.
Osim cijene same kućice u kalkulaciju je potrebno unijeti iznos paušala i troškove komunalija na godišnjoj razini.
Što je paušal i kako se određuje, možete pročitati u jednom od prijašnjih tekstova na Charta blogu.
Važan podatak koji će vas usmjeriti pri odabiru su prosječne cijene najma sličnih smještajnih kapaciteta. Budite oprezni kod procjenjivanja prihoda od iznajmljivanja i pođite od realnih iznosa.
Ne zanosite se mogućim velikim zaradama!
Napravite kalkulaciju sa različitim visinama prihoda od iznajmljivanja. Ostavite dovoljno mjesta za fleksibilnost pri određivanju cijene rentanja. Računajte i na provizije online agencija za iznajmljivanje poput booking.com.
Ugovor o iznajmljivanju parcele na koju ćete postaviti svoju mobilnu kućicu se uglavnom potpisuje na 10 godina.
Prema podacima o visini cijene noćenja unatrag tri godine, kalkulacija povrata investicije ukazuje na isplativost uloženog u razdoblju od 3 do 7 godina.
Pri izračunu povrata investicije sagledajte sve faktore koji mogu utjecati na krajnji ishod. Cijena kućice predstavlja najveći iznos. Ako se odlučite na investiciju kroz bankovni zajam, uračunajte i troškove kamata.
Ne zaboravite da vaša mobilna kućica ima određenu vrijednost i nakon isteka ugovora o zakupu parcele u kampu. Savjetujemo da sav prihod koji ostvarite njenom prodajom na kraju investicijskog ciklusa smatrate bonusom.
Potrebno je napomenuti da investiranje u mobilne kućice nije u potpunosti „set & forget“ opcija. Iako se rentanje možemo smatrati pasivnim prihodom, biti će potreban stanoviti angažman s vaše strane.
Detaljnije ćemo se dotaknuti financijskog aspekta ulaganja u mobilne kućice u jednom od narednih članaka. Svakako nas zapratite na društvenim mrežama za obavijesti o novostima u svijetu mobilnih kućica i novim ponudama kampova za vaše buduće projekte.
Da zaključimo, ulaganje u mobilnu kućicu nudi priliku za osobni užitak i financijsku dobit.
Pažljivim razmatranjem čimbenika navedenih u ovom članku pri odabiru mjesta za mobilne kućice, možete donijeti pouzdanu i informiranu odluku koja će donijeti priželjkivane rezultate.
S pravim resortom za mobilne kućice možete osigurati solidnu investiciju koja će s vremenom rasti, čime ste otključali potencijal za unosan prihod od najma. Podsjećamo također da ostvarenjem investicije posjedujete mjesto za vlastiti odmor tijekom čitave godine.
Charta je uz vas kroz cijeli postupak realizacije vašeg projekta. Obratite nam se sa svojim upitom, kontaktirajte nas da vidimo kako možemo biti od pomoći.
Vaš Charta tim